Platba objednávky
Podívejte se, jak lze objednávku uhradit:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: [email protected]
Tel: +420 228 224 267
Další informace: web poskytovatele
Využít k platbě můžete platební karty
Můžete využít rychlé platby převodem
Po zvolení platební metody budete přesměrováni na platební bránu ComGate kde provedete platbu. Po úspěšném potvrzení budete vráceni zpět na náš web, kde vám potvrdíme přijetí objednávky.
Doručení objednávky
Vyřízené objednávky odesíláme dle Vámi zvolené metody, případně po předchozí domluvě můžete objednávku vyzvednout u nás na pobočce.
Pokud chcete doručit objednávku k Vám, můžete využít:
Výdejní místa zásilkovny
Dopravu kurýrem domů
Náš vlastní rozvoz pouze ve městě Nový Jičín
Když se něco nepovede…
Stát se může cokoliv. Ne vždy to musí být naší nebo Vaši vinou. Pojďme se tedy na možnosti podívat.
Když se Vám nepodařilo uhradit objednávku
Možná technický problém na naší straně, možná problém na straně platební brány. To vše můžeme zjistit u nás v administraci. Pokud taková situace nastane, neprodleně nás kontaktujte. Všechny potřebné kontakty naleznete na stránce Kontakt.
Zboží chci vrátit
Pokud chcete zboží vrátit do 14 dnů od doručení objednávky, je to jednoduché. Prostě nám napište email nebo přes formulář, zadejte číslo objednávky, pokud vracíte pouze část produktů a některé si chcete nechat, vypište které produkty z dané objednávky vracíte. Nic víc není potřeba. Toto vše můžete udělat do 14 dnů od doručení objednávky a my se Vás na nic nebudeme ptát, protože na toto máte nárok dle zákona. Nejpozději do týdne produkty zabalte a zašlete na naši adresu: Marie Novák, B.Martinů 1885/2, Nový Jičín, 741 01, případně na výdejní místo Zásilkovny číslo 1661 (Natura, Hřbitovní 1346/11, 741 01 Nový Jičín). Zásilku neposílejte na dobírku, nebude převzata a vrátí se Vám zpět. Do tří dnů od data, kdy zásilku převezmeme, dáme příkaz k vrácení finančních prostředků. Pokud jste platili bankovním převodem, budou Vám finance vráceny zpět na bankovní účet, zpravidla do 48 hodin maximálně. Pokud jste platili platební kartou, budou Vám finance vráceny zpět platební branou, maximálně do 14 dnů. Upozorňujeme, že nelze vrátit produkty, které byly pro Vás vytvořeny na míru. Jsou to ty produkty, u kterých jste si případně mohli zvolit vlastní text (zadali jste jej Vy sami, netýká se předvolených textů), případně jste si zvolili vlastní obrázek (museli jste jej nahrát, netýká se předvolených obrázků). Tyto produkty jsou osvobozeny od možnosti vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení.
Dorazilo nám jiné zboží
No toto? To se opravdu stalo? To musel způsobit neviditelný šotek, protože jinak bychom si toho všimli. Velmi rádi bychom Vám řekli “Omlouváme se, zboží si nechejte a my Vám pošleme správné zboží”. Bohužel, s největší pravděpodobností na zboží, které je u vás, někdo jiný čeká. Takže Vás poprosíme, nafoťte nám zboží, přiložte číslo Vaší objednávky a zašlete nám to na email. My Vám pošleme štítek, který nalepíte na balíček a odnesete do jakéhokoliv výdejního místa Zásilkovny (vyjma jejich boxů) a balíček tam odevzdejte. Poštovné samozřejmě hradíme my, Vás to nebude stát ani korunu. Jakmile k nám balíček dorazí, obratem Vám zašleme správné zboží stejnou dopravou, jakou jste si zvolili v objednávce. A ten neviditelný šotek za trest přiloží nějaký dáreček jako omluvu, za své vylomeniny.