Úvod Tiskové zprávy Národní Ortel versus nadnárodní Kaufland

Národní Ortel versus nadnárodní Kaufland

97
1
Reklama

Rocková formace Ortel očividně leží v žaludku mnoha lidí. Mezi poslední, kdož se přidali na druhý břeh se zařadila i nadnárodní společnost Kaufland, v jejichž prostorách visely reklamní bilboardy na megakoncertní turné skupiny Ortel.

Z lásky k Česku chce zřejmě “ochránit” své zákazníky před bohulibým vlivem hudební scény. Proto včerejšího dne nechala ze svých prostor zaslepit bilboardy, na kterých byla pozvánka na koncerty Ortelu, který si poslední dobou získává stále více a více fanoušků. Dokonce dosáhl na třetí místo ve Slavíkovi, což se upřímně řečeno stalo jako zázrak, že to prošlo.

Z LÁSKY K ČESKU – SLOGAN, KTERÝ DNEŠNÍM DNEM ZAČAL SMRDĚT !Přátelé, doplňující informace ke stažení billboardů v…

Zveřejnil(a) Megakoncert ORTEL dne 24. únor 2016

Každopádně kapela, která je považována za xenofóbní, ve svých textech vypráví o stále větší realitě dnešní doby a v očích mnoha lidí říká jen pravdu. A právě pro tuto odvahu říct vše na plnou hubu získává fanoušky na obou stranách řeky.

Koncerty skupiny Ortel naleznete ZDE.

Reklama